مصاحبه آرشیو خبر ها
بازیکن جدید بیانکونری: یوونتوس بدون رونالدو نیز شگفت‎‌انگیز است!

بازیکن جدید بیانکونری: یوونتوس بدون رونالدو نیز شگفت‎‌انگیز است!

 

در سکوت گرم و تابستانی روزهای پر حرارت حضور کریستیانو رونالدو در تورین و به دور از هیاهوی باز نقل و انتقالات تابستانی، از ساعت 14:30 روز پنج‌شنبه نوزدهم ژوئیه کنفرانس خبری لئوناردو اسپیناتزولا بازیکن فصل گذشته آتالانتا که با اتمام قرارداد قرضی‌اش، از آتالانتا به یوونتوس (باشگاهی که مالکیت او را در اختیار دارد) بازگشته است، برگزار شد. اسپیناتزولا که با صلاحدید کادر فنی باشگاه یووه یکی از بازیکنان بیانکونری در فصل آتی خواهد بود در دو سال گذشته عملکرد قابل‌قبول و امیدوار کنند‌ه‌ای در باشگاه آتالانتا داشته به طوریکه در سال گذشته میلادی نیز برای نخستین بار به تیم ملی بزرگسالان این کشور دعوت شد و 5 بار نیز با لباس لاجوردی‌پوشان در مقابل تیم‌های مختلف به میدان رفت.

 

1

 

اول از همه اجازه بدهید که از شما (خبرنگاران) برای حضور در این نشست رسانه‌ای تشکر کنم. تا پیش از رسیدنم به این جلسه فکر می‌کردم تنها مدیر برنامه‌هایم اینجا است و از من سوال خواهد پرسید. (خنده جمعی)

 

2

 

پیوستن دوباره به یوونتوس (حتی اگر کریستیانو رونالدو را نیز به همراه نداشت) برایم حسی خارق‌العاده است. این یک رویاست که امروز اینجا هستم. مدت‌ها بود که در انتظار چنین فرصتی بودم و خوشحالم که این اتفاق بالاخره افتاد.

 

3

 

فصل گذشته نیز آماده بودم تا به یووه بازگردم اما آتالانتا به من نیاز داشت. به همین خاطر ماندم و از قضا فصل خوبی را نیز در کنار آنها گذراندم و دستاوردهای خوبی نیز به همراه این تیم کسب کردم. از گاسپرینی و همه بازیکنان و مسئولان آتالانتا به خاطر دو سال فوق‌العاده‌ای که در این باشگاه گذراندم تشکر می‌کنم؛ قطعاً بدون کمک آنها امروز نمی‌توانستم اینجا باشم. تجربه دو سال گذشته‌ام در آتالانتا به من درس‌های فراوانی آموخت.

 

4

 

شرایط جسمی من در حال بهبودی است. از هفته گذشته تمریناتم را از سر گرفته‌ام. با این‌حال نیاز دارم سخت تمرین کنم و برای رسیدن به شرایط ایده‌آل صبورانه تلاش کنم. اگر بخواهم زمان بازگشتم به میادین را تخمین بزنم باید به اواسط ماه اکتبر یا ابتدای نوامبر اشاره کنم. مطمئن هستم که مصدومیتم تا آن زمان کاملاً برطرف خواهد شد و با اجازه پزشکان و سرمربی آماده بازی خواهم شد.

 

5

 

مهم‌ترین تفاوت یووه فعلی و یوونتوسی که 6 سال پیش آن را ترک کردم در بسیاری از چیزها از جمله حضور فوق‌ستاره‌ای مثل کریستیانو رونالدو است. پیوستن او به یووه واقعاً برایم غیرقابل تصور و باور بود. این انتقال یعنی باشگاه مأموریتی بزرگ و فوق‌العاده را انجام داده است. یوونتوس بی‌تردید امروز یکی از برترین باشگاه‌های فوتبال در جهان است.

 

 

6

 

وقتی در سال 2012 و به عنوان بازیکن قرضی از یووه رفتم؛ روزهای بسیاری دشواری را سپری کردم. اغلب زیاد به بازی گرفته نمی‌شدم و تحت فشار بودم. اما رفته رفته با جا افتادن در ترکیب تیم‌ها و بالا رفتن اعتماد به نفس و کسب تجربه‌های فراوان توانستم به ثبات برسم.

 

7

 

با اینکه چند بار تجربه بازی در سمت راست زمین را داشته‌ام (البته به عنوان هافبک و نه مدافع) اما همیشه در سمت چپ بازی می‌کنم. احساس می‌کنم در سمت چپ تمرکز و قابلیت بیشتری دارم. با این همه اگر مربی‌ از من بخواهد در سمت راست نیز بازی کنم بسیار خوشحال خواهم بود و تمام تلاشم را خواهم کرد.

 

8

 

چند ماه پیش رسانه‌ها شایعه کرده بودند که به بورسیا دورتمند آلمان خواهم پیوست در حالیکه یوونتوس همیشه تنها جایی بود که می‌خواستم در آن باشم؛ میان من و گزینه‌های دیگر هرگز علاقه‌ و ارتباطی نبوده است.

 

9

 

شماره 37 یوونتوس را برای خودم انتخاب کرده‌ام که دلایل فراوانی دارد. در واقع من به شماره 7 بسیار علاقه دارم؛ شماره‌ای که تا چند روز پیش به کوادرادو و اینک به CR7 تعلق دارد. 37 شماره‌ای بود که در آتالانتا همیشه برایم شانس داشت و امیدوارم در جمع بیانکونری‌ها نیز ادامه داشته باشد.

 

لئوناردو اسپیناتزولا مدافع و هافبک چپ‌‌پای تیم ملی ایتالیا در سال 2012 و از باشگاه جوانان سیه‌نا به جمع بیانکونری‌ها ملحق شد. او در سالهای گذشته به طور متناوب و به صورت قرضی در باشگاه‌های مختلفی همچون: امپولی، سیه‌نا، ویچنتزا، پروجا و آتالانتا در رقابت‌های سری A و B بازی داشته است. این بازیکن 25 ساله که به تازگی و پس از 6 سال دوری از یووه بار دیگر به این باشگاه بازگشته است از اواسط نیم فصل نخست و پس از رفع مصدومیتش آماده قرار گرفتن در ترکیب بیانکونری‌ها خواهد بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: